Dørkrans

Glædelig 1. søndag i advent! 

Her har været lidt stille på bloggen. Det er ikke ligefrem tiden der er meget af, når man arbejder i butik, og det er ved at være jul. Men jeg satser, igen i år, på at kunne lave, 24 kreative juleting, du kan lave selv! 

Jeg syntes at mine forældre manglede en julekrans til døren - så det lavede jeg!


Jeg har købt denne krans i Plantorama til 69 kr, tror jeg det var. Det er kunstig gran - som ligner ret godt! 😊
Udover kransen, har jeg købt en LED lyskæde i Søstrene Grene - tror den kostede ca. 49 kr. Den tænder og slukker af sig selv, og er på batteri. 


Jeg startede med, at sætte lyskæden i kransen. Herefter, pyntede jeg den bare, med lidt forskelligt pynt. 


Vupti! Så starter julen allerede ved døren 🎄☃

Jeg håber i nyder 1. Advent - en stormfuld en af slagsen! 😊

Kommentarer

Populære opslag