Smykkeskrin


Jeg har længe haft mine smykker, liggende i en stor bunke, i et lidt for lille skrin.
Jeg var blevet lidt træt af, at skulle tømme alle mine smykker ud på et bord,
for at finde dem jeg gerne ville have på! 😂
Derudover, har nogle af mine billige ringe, tabt deres sten! 🙄

Nå, men jeg kan jo ikke være den eneste, som har haft svært ved,
at finde det helt rigtige smykkeskrin? 🤔

Jeg har fundet det hele, hos noget der hedder muji. Det er et japansk firma, men bare rolig! Man bestiller fra deres butik London. Eller det vil sige, jeg har faktisk købt selve skrinene, hos Åhléns i Malmø - de havde desværre ikke indsatsene, så dem måtte jeg bestille online.


Mit smykkeskrin har jeg selv sammensat af flere indsatser, som jeg har puttet i to akrylskrin/bokse. 


Selve skrinet er to akrylskrin/bokse som er sat ovenpå hinanden
Den øverste kan du finde her og til den nederste har jeg brugt denne



I øverste skuffe har jeg valgt at have mine ringe i, derfor ville jeg finde en indsats, som kun havde plads til ringe. Det havde de desværre ikke, derfor købte jeg to af dem her.
Da jeg modtog dem, hæv jeg de lameller, som holder ringene, ud af den ene og limede dem over i den anden indsats.

I nummer to skuffe vil jeg have mine øreringe,
derfor har jeg købt to af den her.

I nummer tre skuffe vil jeg have mine armbånd og halskæder,
derfor har jeg også købt to af den her til den.

I sidste skuffe har jeg valgt, at have de smykker, som jeg har som sæt (armbånd og halskæde).
Derfor har jeg valgt den her til det.

Nå! Jeg er SÅ glad for mit nye smykkeskrin!
Jeg har fået fyldt mine smykker i, og man kan bare se på dem, at de er så glade for deres nye hjem! 😍

Håber du kunne bruge tippet! 



Kommentarer

Populære opslag