DIY hylde i campingvognsskab

Jeg har gået længe og tænkt på, hvordan jeg nemmeste og pænest, kunne lave en hylde i det ene overskab i vores campingvogn. 


Det skulle være en hylde, der nemt kunne flyttes fra skab til skab, uden at lave huller. 
Så her har du min løsning:

Til hylden har jeg brugt et indkøbsnet, der var stift i stoffet. Jeg klippede posen af i højden + sømrum. 


Herefter klippede jeg et passende hul i fronten. 

 
Herefter klippede min far 4 stykker bøjlebånd til mig. 


Find noget bøjlebånd, som har samme brede som hanken fra indkøbsnettet. Put bøjlebåndet ind i hanken og klip hanken lidt længere end bøjlebåndet. Husk at sy den ene ende til. 


For at få lidt stabilitet i bunden af hylden, har jeg fået min far til at skære en plade der lige passer. 


Nu skal alt bare syes sammen.
• Lav en pæn afslutning ved hullet i fronten. 
• Afslut toppen af "hylden" med et ombuk. 
• Sy 2 hanke på i hver side - ca. 1,5 cm fra hvert hjørne. 
• Monter bundpladen. 


Jeg har ikke testet, hvor meget vægt hylden kan holde til, men da den kun skal bruges til undertøj og strømper, tror jeg ikke der bliver problemer. 


Jeg er tilfreds med resultatet, så nu skal skabet bare fyldes - så vi kan drage afsted på ferie til Italien. 
Har du lyst til at følge turen, kan du følge den på min kærestes blog her: http://www.rhodocampist.blogspot.com

God fornøjelse - hvis du selv kaster dig ud i og lave sådan en hylde :)

Kommentarer

Populære opslag