Blomster i campingvognen



For at få lidt hygge i vognen, har vi blomster i vinduet, i nogle små vaser. 


Det får foråret helt ind i vognen :)



Blomsterholderen/vase bliver sat fast på vinduet med en sugekop ( medfølger )
Den er købt hos Det Gamle Apotek i Tønder ( jeg kan dog ikke huske prisen, men tror det er ca. 40kr. )

Jeg har valgt, for at give ekstra hygge, at binde en sløjfe af noget bånd. 
Men det er jo kun fantasien der sætter grænser. 
Udover at have blomsterholderen i vinduet, kan man også sætte dem på f.eks. spejlet på toilettet :)

Kommentarer

  1. Hej Kristine. Undskyld jeg skriver på din blog, men jeg er lidt på den. Jeg har søgt på nettet efter præcis de sugekop vaser du har billeder af, men det er fuldstændig umulig at få. Det gamle apotek i Tønder har dem heller ikke mere.De skal pynte en mc med sidevogn til bryllup næste uge (weekend). Vil du sælge dine? Venlig hilsen René Tlf: 51902405 send gerne sms

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag